Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

 

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@key24.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Bydgoska 82/16, 87-100 Toruń , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Nie dotyczy treści cyfrowych ESD.

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta:
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje kupującemu ( konsumentowi w odniesieniu do umów Treści cyfrowe : wersji elektronicznej (ESD)

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik;
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@key24.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bydgoska 82/16, 87-100 Toruń.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul.ul. Bydgoska 82/16, 87-100 Toruń.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy – na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

FORMULARZ ZWROTU PRODUKTÓW ELEKTRONICZNYCH (LICENCJI CYFROWYCH)

Proszę wypełnić poniższy formularz, aby dokonać zwrotu zakupionej licencji cyfrowej. Zwrot zostanie rozpatrzony zgodnie z regulaminem sklepu oraz obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi produktów cyfrowych.


Dane Klienta

  • Imię i Nazwisko: ..........................................................
  • Adres e-mail (użyty przy zakupie): ...................................................
  • Numer telefonu: ...................................................

Dane Zakupu

  • Numer zamówienia: ...................................................
  • Data zakupu: ...................................................
  • Nazwa produktu/licencji cyfrowej: ...................................................
  • Kod licencji (jeśli dotyczy): ...................................................

Powód Zwrotu

Proszę zaznaczyć powód zwrotu (wybierz odpowiednie pole):

  • ☐ Produkt nie spełnia oczekiwań
  • ☐ Produkt został zakupiony przez pomyłkę
  • ☐ Problemy techniczne z produktem/licencją
  • ☐ Inne (proszę opisać): ...........................................................................

Oświadczenie

Niniejszym oświadczam, że:

  1. Produkt nie został wykorzystany (jeśli dotyczy licencji jednokrotnego użycia).
  2. Produkt nie został przekazany ani sprzedany osobom trzecim.
  3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zwrotu zgodnie z polityką prywatności sklepu.

Data wypełnienia formularza: ...................................................

Podpis (jeśli wymagane): ...................................................


Informacje Dodatkowe

  1. Zwrot produktów cyfrowych podlega indywidualnej ocenie zgodnie z przepisami dotyczącymi konsumentów i produktów cyfrowych.
  2. W niektórych przypadkach, w celu przetworzenia zwrotu, mogą być wymagane dodatkowe informacje lub dowody.
  3. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty zakupu, o ile produkt cyfrowy nie został aktywowany lub pobrany.

Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:

  • Adres e-mail: biuro@key24.pl
  • Telefon: 690 915 304
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl